Som bedriftskunde hos Komplett Bedrift kan du være sikker på å gjøre gode kjøp, uten å måtte bruke masse tid og ressurser på leting og bestilling. I dette innlegget gir vi deg tips til hva som bør inngå i en bedriftsavtale, slik at du får den beste avtalen for din bedrift.
Hva bør du kreve i en bedriftsavtale?
Alle bedriftsavtaler bør ha noen minimumsfordeler. Vi mener særlig disse punktene bør innfris, og har dem derfor som minstekrav i alle våre bedriftsavtaler:
- En bedriftskunde skal alltid være prioritert
- Du skal få gode råd og oppfølging
- Serviceavtale og spesialtilbud
- Fri frakt på ordre over 5 000,-
- Lynrask levering
- Premiumfordeler
Personlig handel og spesialtilpassede ordninger
Som bedriftskunde hos Komplett Bedrift blir netthandelen mer personlig. Du får en egen kunderådgiver som vet hvem du er, hva slags utstyr du har, og dermed også hva det kan være på tide å oppgradere. Kunderådgiveren din vil også gi deg gode råd og svare på alle spørsmål du måtte ha, enten via chat eller telefon.
Vi mener også at en bedriftsavtale bør gi deg spesialtilpassede ordninger, hyggelige overraskelser i ny og ne, samt prioritere deg både på kundeservice og levering.
Lojalitet kan gi gode fordeler
Det er mange måter å få gode priser på. For eksempel kan kjedebutikker som gjør store innkjøp gi gode rabatter. Men lojalitet er også noe som kan premieres, da en nettbutikk som har lojale kunder har en mer forutsigbar økonomi. Dermed kan lojale kunder belønnes i form av lavere priser.
Vår erfaring er at lojalitet bygges ved å levere det kunden ber om, raskt. For å få til det må man ha et stort varelager. Derfor har vi i Komplett Bedrift tilgang til mer enn 20 000 forskjellige varer på vårt lager i Sandefjord.
Hva skjer med det gamle IT-utstyret?
Ved innlevering av gammelt IT-utstyr bør trygg sletting av harddisker være et minstekrav. Men hvordan ser verdikjeden ut? Er den bærekraftig? I Komplett Bedrift er vi opptatt av å gi produkter et lengst mulig liv. Når vi får inn gammelt utstyr, sørger vi derfor for å gi fungerende maskiner et nytt hjem. Fra utstyr som ikke er brukbart henter vi ut komponenter som kan gi nytt liv til andre maskiner. Vi tar også samfunnsansvar ved å velge miljøvennlige løsninger for logistikk, emballasje og avfall.
Hva kan Komplett Bedrift hjelpe deg med?
Noe av det viktigste for oss, er å gjøre hverdagen til kundene våre enklere. Vi strekker oss derfor langt for å møte ønskene vi får inn, og det er få begrensninger for hva vi kan gjøre av konfigurasjoner.
Tidligere har vi eksempelvis satt på skjermbeskyttere på mobiler og iPader som skulle sendes ut til skoler før skolestart, og satt inn ekstra komponenter i PC-er. Har du bestilt både PC og PC-veske, og ønsker at vi leverer PC-en pent pakket I veska, gjør vi også dette. Uansett ønske, ta kontakt og spør, så finner vi helt sikkert en løsning!
Med bedriftsavtale hos Komplett Bedrift kan du også effektivisere hele innkjøpssystemet og få bedre kontroll på innkjøpene deres. Vi har et av Europas mest effektive lagersystemer, med 75 roboter som sørger for lynrask levering til kundene våre. Mens en lageransatt ved et konvensjonelt lager kan håndtere omtrent 30 varer i timen, kan våre roboter håndtere opp mot 320. Det betyr at lagerarbeiderne våre slipper unødvendig belastning og slitasje, samtidig som vi kan levere svært mange pakker på én dag. Det gir også rask levering ut til våre kunder.
I tillegg jobber vi hele tiden med å bli mer bærekraftige. Derfor har vi lagt om pakkelinjen vår slik at vi bruker minimalt med plast i forsendingene våre. Det er bra for miljøet, og du slipper å kvitte deg med store mengder plastemballasje når du pakker ut varene.
Les mer om pakkemaskinene våre: Sånn skal vi kutte 17 tonn plast i året
Bli bedriftskunde
Ingen er for små eller for store til å inngå en bedriftsavtale hos oss. Opprett bedriftskonto med få tastetrykk og la oss sørge for bedre flyt i din IT-hverdag: