I en moderne bedrift finnes det utallige kostbare digitale dingser som også oppbevarer verdifull informasjon. Dersom en telefon eller PC skulle gå i gulvet eller bli stjålet, vil du prise deg lykkelig over å ha en god trygghetsavtale.
Jo flere ansatte du har, desto større er sjansen for at uhellet rammer bedriften din. For å unngå at mobiltelefonen blir skadelidende under vinterens speilholke eller en klumsete tur ned trappa, kan det være lurt å oppfordre de ansatte til å beskytte telefonene sine godt. Kanskje kan du tilby dem et valgfritt deksel med den nye jobbtelefonen?
Her kan du lese vår artikkel om hvilket tilbehør du egentlig trenger til mobilen din.
Det finnes mange slags forsikringsavtaler, og i en del av dem kan det være krevende å hente ut essensen av innholdet og se hvordan det er relevant for deg. Vår trygghetsavtale er enkel og rett fram, og omfatter det som er viktig for de fleste:
Se vår samleside om mobiltelefoni på arbeidsplassen.
Denne figuren viser deg hva trygghetsavtalen dekker i sammenligning med innbo-, reiseforsikring og forbrukerkjøpsloven:
De fleste bedrifter har i dag en del utgifter til mobiltelefoner og annet utstyr de ansatte trenger for å utføre jobben sin. For å unngå at disse utgiftene mangedobler seg når du må erstatte alt som går i bakken eller forsvinner, er du tjent med å bruke noen kroner på en skikkelig trygghetsavtale.