Black Week er den perfekte anledningen til å gjøre noen skikkelig gode kupp for bedriften din. Hos oss er det full fart gjennom hele kampanjeperioden, med lynraske leveringer og fantastiske tilbud på det du måtte trenge.
Med et hav av tilbud kan Black Week føles overveldende. Men med litt forberedelse og noen smarte triks, kan du sikre at bedriften får maks ut av kampanjeperioden. Her er våre beste tips for smart bedriftshandel under Black Week.
1. Lag en plan i forkant
Black Week uten en plan? Det er som å navigere i tåke! Unngå impulskjøp og feilinvesteringer ved å sette av tid på forhånd til å kartlegge hva bedriften virkelig trenger. Enten det er IT-utstyr, kontorrekvisita, eller noe annet, lag en prioritert liste. Dette sparer deg både tid og penger, og gjør det enklere å slå til på de beste tilbudene når de dukker opp.
2. Lag ønskelister
Når du har bestemt hva bedriften trenger, kan du samle produktene i en ønskeliste. Da er du klar når startskuddet går, og kan raskt sjekke om noen av favorittene dine er på tilbud.
For å legge produkter til i ønskelisten klikker du på «legg til i handleliste» under produktet.
Hos Komplett Bedrift finner du tilbud og rabatter på bestselgere og godt anmeldte produkter for bedrifter, både innenfor PC, skjerm, mobil, nettbrett, og data- og kontorutstyr.
Det er med andre ord store muligheter for bedriften å gjøre noen skikkelige kupp under Black Week. Markedssjef i Komplett Bedrift, Sandra Lindhjem, gjorde selv et knallkjøp under Black Week i fjor:
– Jeg kjøpte AirPods til en knallpris under Black Week i fjor, og de har virkelig blitt en favoritt. Jeg bruker dem både på jobb og i fritiden, og den aktive støykanselleringen gjør dem perfekte for samtaler og møter – enten jeg er på farten eller på kontoret. Anbefales på det sterkeste! I tillegg er det mye lettere å få de dekket av jobben når man har gjort en god deal, sier hun.
Les også: Slik overbeviser du sjefen om at du trenger ny mobiltelefon
Tid er penger, og når mye tid går med til innkjøp eller andre ikke-fakturerbare oppgaver, betyr det ofte tapte inntekter. Black Week gir bedriften muligheten til å gjøre raske og effektive kjøp på nett, slik at du kan fokusere på lønnsomme oppgaver. I tillegg unngår du stresset med fysisk handel, noe som gir en enkel og kostnadseffektiv handleopplevelse.
For små bedrifter og enkeltmannsforetak er Black Week en gyllen sjanse til å maksimere budsjettet. Og når hver krone teller, gjelder det å tenke strategisk og investere i mer enn bare umiddelbare behov.
Er det snart på tide å oppgradere PC-parken? Du kan spare betydelige summer ved å gjøre disse innkjøpene under Black Week. Skal du kjøpe julegaver til ansatte eller samarbeidspartnere? Gjør det nå! Handler du før årsslutt, kan kostnadene også dekkes på årets budsjett – med mulige skattefordeler.
Pluss-kunder får alltid mer for pengene. Det gjelder også under Black Week. I tillegg til fordelsprogrammets kampanjeuavhengige fordeler, får alle Pluss-kunder fri frakt under årets Black Week!
– Black Week som Bedrift Pluss-kunde er Black Week med ekstra gode priser. Så i år anbefaler jeg bedrifter å melde seg inn i vårt nye fordelsprogram Bedrift Pluss. Da kjøper bedriften elektronikk til rabatterte priser og samler samtidig poeng for hver krone som blir brukt. Jo flere poeng, jo bedre priser. I år gir vi også alle Pluss-medlemmer gratis frakt under Black Week! tipser Kai Sæther, bid manager i Komplett Bedrift.
Selv om Black Week kan være en travel periode, kan du stole på at Komplett Bedrift leverer varene. Med våre raske leveringer kan du være trygg på at alt kommer frem i tide, så produktiviteten aldri stopper opp.
– For logistikk-avdelingen er Black Week en periode hvor effektivitet og bærekraft er i førersetet. Vårt logistikksystem er optimalisert for høysesongen ved å bruke en avansert pakkelinje som reduserer behovet for luft og overflødig emballasje. Dette sparer både plass, ressurser og miljø. Vi bruker også resirkulerbare materialer for å redusere miljøpåvirkningen, samtidig som vi sikrer rask levering til våre kunder i en travel tid, forteller Viktor Mansanet Firing som er ansvarlig for all drift og utgående varestrøm i årets mest hektiske periode.
Les også: Slik kutter vi 17 tonn plast i året